wtorek, 4 czerwca 2013

Wstęp.



Pewnej późnej nocy, a nawet wczesnego ranka, 
postanowiłyśmy połączyć swe moce i stworzyć coś wspólnie.
I tak oto po burzliwych dyskusjach i zadziwiającej zgodności powstał pomysł na "Czarną Krew".
Będzie śmiesznie, groźnie, czasem groteskowo, a czasem i tragicznie.
Coś, czego blogowy światek jeszcze nie widział!
Wszystko to w tle starych przebojów, które obie kochamy.
 
 
Siostry Czarne ruszają do boju, nie zostawiając nawet garstki popiołu!




Happiness:
Myślę, że stworzymy z S. ciekawy team i z Waszym wsparciem powstanie niecodzienna historia z nutą humoru. Każdy głodny przygód znajdzie tu coś dla siebie. Ja się nie mogę już doczekać! ;*


S. :
Jest mi niezmiernie miło, że mogę naskrobać coś z moją Milcią. Powiem tyle- kino akcji z nutą humoru, tak mniej więcej to widzę. Mam nadzieję że razem rozjebiemy system! ^^
Startujemy po zakończeniu mojej hiper mega porąbanej, kradnącej życie sesji. Będziecie z nami? Ja się nie mogę już doczekać! :*

Serdecznie zapraszamy!
H&S

8 komentarzy:

  1. Siostry Czarne, jak pięknie to brzmi. :)
    czekam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a już Was miałam za przeproszeniem opierdzielić, że sobie czas na zaczynanie nowych historii znalazłyście! ;p ale jak po sesji, to ja rozumiem! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja grzeje tutaj dla siebie miejsce i nigdzie nie zamierzam się ruszać, za żadne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy :) Do napisania :)
    xoxo K.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja czekam z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi bohaterowie męscy!! Rzadko spotykani! Zostaję tutaj na dłużej:)
    http://blogniemoralny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń